Voxstar S100 VoIP PBX

€889,00

De Voxstar S100 VoIP telefooncentrale ondersteunt 30 gelijktijdige gesprekken en maximaal 100 tot 200 gebruikers. Daarmee is dit de ideale basis voor middelgrote organisaties. De centrale is compatibel met vrijwel alle VoIP telefoons en biedt een enorme hoeveelheid aan functionaliteiten.

Eigenschappen Voxstar S100 VoIP PBX

VoIP telefooncentrale voor middelgrote bedrijven
Tot 30 simultane gesprekken
Max. 16 analoge poorten
Max. 16 BRI-poorten
Geschikt voor maximaal 100 gebruikers (200 na uitbreiding)
Uitgebreide telefoonfunctionaliteiten
Met ingebouwde firewall
Ondersteunt VPN, QoS en VLAN
Eenvoudig te beheren via web-based interface
1U rackmountable


VoIP telefooncentrale
De Voxstar S100 is de opvolger van de Voxstar U100 en is de ideale VoIP telefooncentrale voor middelgrote bedrijven. Deze centrale ondersteunt tot 30 gelijktijdige gesprekken en is geschikt voor maximaal 100 tot 200 gebruikers. Als VoIP telefooncentrale beschikt dit apparaat over een enorme hoeveelheid PBX functies. Bijvoorbeeld voicemail (10.000 minuten) en het versturen van voicemailberichten naar uw e-mailadres.

Compatibiliteit VoIP telefoons
Deze telefooncentrale is compatibel met VoIP telefoons van alle grote merken, waaronder Cisco, Grandstream, Polycom, Snom en Yealink. Meer informatie over de volledige compatibiliteit vindt u in de datasheet onder het tabblad 'specificaties'.

Uitgebreide telefoonfunctionaliteiten
Deze telefooncentrale van Yeastar is voorzien van vele telefoonfunctionaliteiten. Start eenvoudig een groepsgesprek, zet inkomende lijnen in de wacht, kies zelf uw wachtmuziek, verbind klanten direct door met de juiste persoon of stel een automatisch antwoord in. Benieuwd naar alle functies van de Yeastar VoIP PBX Standard? Kijk in de datasheet onder het tabblad 'specificaties'.

Met ingebouwde firewall
De Voxstar S100 zorgt niet alleen voor vlekkeloze communicatie, deze communicatie verloopt ook nog eens veilig dankzij de ingebouwde firewall. Schadelijke data wordt niet doorgelaten, waardoor u probleemloos via VoIP kunt blijven bellen. Tevens heeft u de mogelijkheid om VLAN's (Virtual LAN) en VPN-tunnels op te zetten. Met Quality of Service (QoS) geeft u bepaalde functionaliteiten prioriteit, waardoor er voor deze functionaliteit bandbreedte wordt gereserveerd. Hiermee is de werking van deze functionaliteit gegarandeerd.

 

0 sterren gebaseerd op 0 beoordelingen