Hosted Voice Cloud telefonie zakelijke telefonie nederland voip pbx

Door diverse ontwikkelingen aan de kant van de openbare infrastructuur is het tegenwoordig mogelijk om zogenaamde 'gehoste' telefonie diensten af te nemen ook wel voip pbx genoemd. Hierbij heeft u geen eigen centrale meer nodig en maakt u gebruik van een centraal geplaatst platform dat volledig redundant is opgebouwd. Het enige dat op uw locatie staat, zijn de toestellen.



Waarom Hosted Voice?
Voor u de beslissing neemt tussen een hosted-voice-oplossing of telefooncentrale in eigen beheer, is het belangrijk dat u zich de volgende vragen stelt:

• Kiest u voor een éénmalige investering in een PBX, of voor de abonnementsvorm van hosted voice? 
• Wilt u een systeem volledig in eigen beheer of wilt u het systeem laten beheren? 
• Gaat uw organisatie de komende periode veranderen qua personele bezetting? 

De belangrijkste voordelen van Hosted Voice op een rijtje:
• U betaalt per gebruiker een vast bedrag per maand.
• U profiteert als gevolg van centrale afspraken van zeer voordelige gesprekstarieven.
• Uw telefonieomgeving is continue up-to-date; er is geen noodzaak voor upgrades.
• Gebruikers zijn heel eenvoudig toe te voegen en te verwijderen via een online portal.
• U heeft geen eigen ISDN-infrastructuur nodig.
• De toestellen worden via internet of desgewenst via een dataverbinding op de centrale aangesloten.
• Alle denkbare faciliteiten van een standaard telefooncentrale zijn voor alle gebruikers beschikbaar, waarbij u zelf bepaalt welke faciliteiten per gebruiker geactiveerd worden.
• Het systeem is dankzij beschikbare plug-ins zonder problemen te koppelen aan uw eigen CRM-omgeving.
• Alle diensten op één factuur (abonnement, gesprekskosten)

Hoe werkt het? 
Samen met u kijken we op welke manier hosted voice het beste voor u kan werken. Voltacom helpt u met: 
• Analyse van uw netwerk; onze experts nemen uw netwerk onder de loep, zodat u er zeker van kunt zijn dat telefonie op uw  netwerk probleemloos werkt.
• Bepaling van de juiste verbinding, zodat de kwaliteit gegarandeerd is.
• Selectie van toesteltypes die passen bij het gebruikersprofiel.
• Definiëren van het nummerplan.
• Gebruikerstraining en nazorg.

Lees meer