Hosted Voice Faciliteiten


Interne servicenummers

Er zijn interne servicenummers beschikbaar om op een snelle wijze uw telefonieomgeving te configuren zoals o.a.: Aan- en afmelden gebruiker, Aan- en afmelden op Wachtrij, Geluidsopname maken,Meeluisteren, etc.

 

Gespreksopname

U kunt per gebruiker instellen of zijn/haar gesprekken opgenomen dienen te worden. Alle gesprekken kunnen online worden beluisterd.

 

Geïntegreerd telefoonboek

U heeft de beschikking over een telefoonboek op uw toestel dat u online kunt beheren.

 

Fax2Email

Inkomende faxberichten worden per mail als PDF bijlage naar u verzonden.

 

Wachtrijen

Het is mogelijk inkomende gesprekken in een wachtrij te laten uitkomen waarna ze een voor een worden aangebonden aan de wachtrij agents.
De configuratie van de wachtrij is online te beheren. Rapportages zijn online beschikbaar.
Het is mogelijk meerdere wachtrijen te configureren waarbij agents op beide wachtrijen aangemeld kunnen zijn.

 

Keuzemenu

U kunt zelf een keuzemenu configureren met een onbeperkt aantal niveaus en opties. U kunt online zelf de geluidsfragmenten instellen en de routering van de opties instellen.

 

Presence

Met behulp van de Precence faciliteit kunt u op uw toestel zien welke collega’s in gesprek zijn.

 

Outlook integratie

Met behulp van de Outlook plugin is het mogelijk via Outlook gesprekken op te zetten met u contactpersonen.

Twinning

Met behulp van Twinning kan een gebruiker zich op twee toestellen tegelijkertijd aanmelden.

 

Verkeersklassen blokkeren

Het is mogelijk om verkeersklassen te blokkeren voor uitgaand verkeer. U kunt dit globaal instellen evenals individueel per gebruiker.

 

Meeluisteren

Door middel van de meeluisterfunctie is het mogelijk om mee te luisteren met gesprekken van andere gebruikers. Dit privilege is per gebruiker in te stellen.

 

Call pickup

Dankzij call pickup kunnen gebruikers oproepen welke bij een collega overgaan overnemen. Op deze manier kan een gesprek worden opgenomen voor een collega welke even niet op zijn plek zit. Het is mogelijk per gebruiker in te stellen of deze call pickup rechten heeft en zo ja van welke andere gebruikers hij oproepen mag overnemen.

 

Click-to-dial & Select-to-dial

Met de gratis Contact Connect client voor Hosted Voice is het mogelijk om uitgaande calls op te zetten vanaf de computer door middel van click-to-dial (Outlook integratie, call to & Skype URL’s) en selectto-dial (selecteer een nummer met de muis en druk op de ingestelde hotkey).

 

CRM Integratie

Met Contact Connect Advanced, een add-on voor Hosted Voice, is het mogelijk om met vrijwel elk CRM- of ERP-applicatie te koppelen, gebaseerd op native koppelingen, ODBC of exports.

Dankzij Contact Connect Advanced is het mogelijk om middels een notificatie bij een inkomende oproep, direct te zien wie er belt, met live informatie uit het CMR pakket. Tevens kan direct de klantkaart geopend worden door te klikken op de notificatie.

Van meer dan 300 applicaties is bekend dat zij de technologie beschikken om te kunnen koppelen met Contact Connect, waaronder SalesForce, AFAS, Exact (Online), MS Dynamics, ZohoCRM en OpenOffice, maar ook niche specifieke software voor bijvoorbeeld zorg, legal of de automotive branche worden, in de meeste gevallen, ondersteund.