Telefooncentrale in de cloud

Door diverse ontwikkelingen aan de kant van de openbare infrastructuur is het tegenwoordig mogelijk om zogenaamde 'gehoste' telefonie diensten af te nemen. Hierbij heeft u geen eigen centrale meer nodig en maakt u gebruik van een centraal geplaatst platform dat volledig redundant is opgebouwd. Het enige dat op uw locatie staat, zijn de toestellen.



Waarom Hosted Voice?

Voor u de beslissing neemt tussen een hosted-voice-oplossing of telefooncentrale in eigen beheer, is het belangrijk dat u zich de volgende vragen stelt:

• Kiest u voor een éénmalige investering in een PBX, of voor de abonnementsvorm van hosted voice? 
• Wilt u een systeem volledig in eigen beheer of wilt u het systeem laten beheren? 
• Gaat uw organisatie de komende periode veranderen qua personele bezetting? 

De belangrijkste voordelen van Hosted Voice op een rijtje:
• U betaalt per gebruiker een vast bedrag per maand.
• U profiteert als gevolg van centrale afspraken van zeer voordelige gesprekstarieven.
• Uw telefonieomgeving is continue up-to-date; er is geen noodzaak voor upgrades.
• Gebruikers zijn heel eenvoudig toe te voegen en te verwijderen via een online portal.
• U heeft geen eigen ISDN-infrastructuur nodig.
• De toestellen worden via internet of desgewenst via een dataverbinding op de centrale aangesloten.
• Alle denkbare faciliteiten van een standaard telefooncentrale zijn voor alle gebruikers beschikbaar, waarbij u zelf bepaalt welke faciliteiten per gebruiker geactiveerd worden.
• Het systeem is dankzij beschikbare plug-ins zonder problemen te koppelen aan uw eigen CRM-omgeving.
• Alle diensten op één factuur (abonnement, gesprekskosten)

Hoe werkt het? 
Samen met u kijken we op welke manier hosted voice het beste voor u kan werken. Voltacom helpt u met: 
• Analyse van uw netwerk; onze experts nemen uw netwerk onder de loep, zodat u er zeker van kunt zijn dat telefonie op uw  netwerk probleemloos werkt.
• Bepaling van de juiste verbinding, zodat de kwaliteit gegarandeerd is.
• Selectie van toesteltypes die passen bij het gebruikersprofiel.
• Definiëren van het nummerplan.
• Gebruikerstraining en nazorg.

Lees meer